Eyeliner.

Jag har hittat världens bästa eyeliner penna. Det var min bästa vän som tipsa mig och nu är jag helt fast. Den kommer från Lóreal Paris och heter contour resist. Den sitter som berget och är sådär lagom kladdig. Den finns i en del färger men jag själv använder mig av svart eyeliner. Den är vattenfast och det kan jag lova för den är ganska svår att få bort men det är helt klart värt besväret. Den kostar runt hundralappen och finns i de flesta butiker som säljer kosmetika.


När jag använder eyeliner brukar jag ta det vid den övre fransraden. Jag börjar utifrån och går in. Jag börjar ganska tjockt och på vägen blir strecket allt tunnare.
Jag tycker absolut att man ska experimentera med eyeliner till sist hittar du rätt för dig och kvällen är räddad!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0