I morgon skickas mejl till polis, sjukhuset och anonyma alkoholister!

Nu känns det faktiskt som att det går framåt med projektarbetet. Jag har precis skrivit ihop tre mejl som i morgon ska skickas iväg till Anonyma Alkoholister, Polismyndigheten i Skåne och Ystads Lasarett. I mejlen presenterar jag vårt projektarbete och förklarar kortfattat vad tanken och syftet med projektet är. Jag frågar även om det finns möjlighet för intervjuer till bloggen där jag även har förklarat varför jag vill intervjua just dessa parter. Det ska bli spännande att se vilka svar jag får, vi får helt enkelt hoppas på det bästa!


Tjiing!


Polis, Sjukvård och Anonyma Alkoholister. Tre viktigta kompontenter, hoppas att de är samarbetsvilliga! 



Update: Nu är mejlen utskickade. Hoppas på positiva svar!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0