Slutspurten!

Det är två dagar kvar tills projektarbetet ska lämnas in. Det känns både läskigt och skönt på samma gång. Jag känner att mitt arbete har utvecklats ungefär till det som var min förste tanke, och jag har förhoppningsvis nått min målgrupp. Det att göra projektarbetet till en blogg var Jennies idé och jag erkänner att det var en helt briljant tanke. Det har gjort det väldigt enkelt för oss alla att arbeta, så länge det funnits en dator med internet uppkoppling. Inte bara är jag nöjd med hur jag arbetat, men jag känner att jag har lärt mig en hel del om mitt ämne och även hur att arbeta i grupp och under en längre tid. Och det är ju hela principen med projektarbete, nämligen att arbeta med ett projekt under en längre tid. Själva processen är ett kriterie i sig själv (därför skriver man loggbok). Tråkigt nog har jag inte upptäckt det här med projektarbetets ena syfte förrän nu i slutspurten, men bättre sent än aldrig.

För min del har jag två inlägg kvar som ska skrivas här på bloggen:

- Vart man som drogmissbrukare eller anhörig kan vända sig
- Utvärdering/avslutning på alkohol och droger. Analys och reflektion på vad jag har lärt mig och kanske även lite diskussion kring samhällets utveckling och frågeställningar kring just detta.

Tjiing!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0