Färdig för idag

Just nu tänker alla mina hjärnceller på projektarbetet, men nu får det vara slut för idag. Jag har varit väldigt flitig och förstår inte varför jag låtit tiden rinna iväg, två terminer och nu en och en halv vecka innan det ska vara inne jobbar jag igen 100 timmar vilket projektarbetet ska innefatta. Idag har jag gjort enkäter, delat ut dessa och sammanställt dom. Varit hos kuratorn och bokade tid och fick en intervju bara någon timme senare och har sedan sammanställt det och publicerat. Skrivit hypotes samt fakta och fall del. Riktigt tråkigt att leta runder efter fakta utan att hitta något ordentligt, lägger dock inte den tyngsta energin där då jag gjort det en gång när jag skulle skriva mitt svenska nationella tal och inte heller då med någon större framgång. I projektet får jag utgå främst från intervjun och enkäterna där mina resultat och svar blivit väldigt bra.

Återkommer imorgon med analys, egna tankar och avslut. Ska försöka göra det under förmiddagen imorgon för att kunna koncentrera mig på en väldigt bra rapport sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0