Ändringar för min del

Jag är absolut den som varit minst aktiv här på bloggen och kanske i projektarbetet överhuvudtaget. Delvis för att jag inte funnit gnistan att börja skriva om mina ämnen och dels för att jag är väldigt duktig på att skjuta på saker. Men nu ska jag ta tag i detta, dock tänker jag göra lite ändringar. Jag känner att de jag utlovat att jag skulle skriva om (sex, kärlek och relationer) inte kommer bli så bra, jag kommer inte kunna finna något djup i det och jag tycker inte det blir så intressant som jag vill. Istället kommer jag välja att skriva om något annat, som faktiskt kan ligga som grund för problem som Julie och Emma tar upp här i bloggen, nämligen dåliga relationer till sina föräldrar, jag utesluter sex och kärlek och koncentrerar mig på relationer då jag dels också tror att det är svårare att finna konkret fakta om detta. Fakta kan vem som helst söka upp på internet, men nu vill jag göra ett arbete som presenterar mina åsikter, resultat, fakta, intervjuer osv. Detta för att ungdomar ska kunna reflektera över sin situation och kanske också få lite mod att förändra en eventuell dålig situation. Jag personligen tycker det är mer intressant att läsa om än konkret fakta som man själv kan finna på internet. Det är också ett ämne som jag verkligen brinner för och jag tror det kommer bli både bra och intressant att läsa om och få ett annat djup. Dock kommer det inte riktigt utforma sig så bra som inlägg likt Julies och Emmas, men ni kommer få ta del av det, men min slutprodukt kommer mer likna ett arbete innehållande olika delar och delarna kommer jag lägga ut här efterhand som dom blir färdiga. En vecka kvar nu till inlämning så nu är det verkligen att lägga manken till.

Jag ber om ursäkt för min ändring som kommer väldigt sent och att jag utlovat något som jag nu inte håller. Men detta är något jag tror på och som jag vill skriva om och som ger mig mer. Det berör inte heller eller förstör för mina kompisar som också skriver projektarbetet, vilket gör att jag kan ändra det jag tänkte från början. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0